Uus ePrisma testversioon on avalik. Tule ja testi meie tulevast epoodi (hetkel veel tellida ei saa) ning anna tagasisidet. Töötame kõvasti, et avada võimalus toodete tellimisele ja pakkuda muid funktsioone! 🙂
🚨Halbade ilmastikuolude tõttu on võimalik tellimuste hilinemine, vabandame!🚨

Juhised ja vajalik info ePrisma kasutamiseks: ePrisma Korduma Kippuvad Küsimused

Kas ePrismat saab kasutada registreerimata?

Ilma registreerimata saad sirvida tooteid ning kasutada tarneteenuseid veebis. Liitudes Kontoga kogud iga kuu Prismas sooritatud ostude eest Prisma Kontole boonuspunkte. Kogutud punkte saad hiljem kasutada Prisma kauplustes uute ostude eest tasumisel. Samuti võimaldab kasutajaks registreerumine kõiki teisi ePrisma teenuseid täies mahus kasutada, nt jagada ostunimekirja oma pereliikmetele, muuta ja tühistada esitatud tellimusi jpm. Registreeritud kasutajatele oskame soovitada nende ostuajalugu ja muid valikuid arvesse võttes just neid tooteid, mis võiksid neile enim huvi pakkuda.

Mis on “Telli ja tule järele” teenus?

“Telli ja tule järele” teenus võimaldab planeerida ja sooritada enda sisseostud mugavalt ePrismas. Kõigepealt tuleb valida kauplus, mis antud teenust pakub ning mille tootevalikut kuvama hakatakse. Seejärel lisa soovitud tooted ostukorvi ja vali endale sobiv tarneaeg, millal soovid kaubale vastavasse kauplusesse järgi minna. Pakitud kaup ootab Sind valitud kaupluses.

Kuidas ePrismasse sisse logida?

Sisse logimiseks tuleb end eelnevalt registreerida või kasutada olemasolevat Konto kasutajatunnust. Registreerimiseks vali lehe ülaservast “Logi sisse” ja seejärel „Loo konto” ning täida järgnevalt esitatud juhiseid.

Millised minu profiili andmed on näha teistele kasutajatele?

Sinu isiklikud andmed ei ole teistele teenuse kasutajatele kunagi nähtavad. Teised saavad näha Sinu arvustusi, kommentaare ja lemmiktooteid. Seda, millist infot ja valikuid soovid teistega jagada, saad määrata enda profiili privaatsusseadete alt.

Kuidas saab Kontoga liita enda pereliikmeid?

Boonuspunktide hulk, mis Prisma Kontole sooritatud ostude eest igakuiselt liidetakse, sõltub konto omaniku ja tema pereliikmete eelmisel kalendrikuul Prismas sooritatud ostude summast. Prisma Konto omanik saab liita oma kontoga kuni kaks pereliiget, kes aitavad tal boonust koguda. Pereliikmeid saad lisada klõpsates enda profiilil linki “Pereliikmed”. Pärast vajalike andmete sisestamist saadetakse kutse soovitud lisakasutajale kinnitamiseks. Kui ta kutse vastu võtab, liidetakse lisakasutaja Sinu Kontoga ja ta andmed on edaspidi “Pereliikmete” all näha.

Kuidas saab pere hulgast liikmeid kustutada?

Pereliikmeid saab kustutada “Pereliikmete” lehel. Kui Sinu Prisma Kontol on aktiivseid pereliikmeid, on nende andmed lehel kuvatud. Liikme saab pere hulgast kustutada vajutades nime järel olevat x-nuppu, peale mida kõnealuse pereliikme andmed teie kontolt kustutatakse.

Kuidas saan kauplust vahetada?

Kaupluse vahetamiseks vii kursor lehe ülaservas asuva kaupluse nime peale ja vali avanevast menüüst „Vaheta kauplust“. Kaupluseid saab ka nime järgi otsida, kui valid otsinguriba rippmenüüst “Tooted” asemel “Kauplused” ja sisestad soovitud kaupluse nime. Lisatud lemmikkaupluseid näed, kui klikid kaupluse valimise loetelus nupul “Lemmikkauplused”.

Ma ei soovi enam teenust kasutada, kuidas saan enda konto kustutada?

Konto kustutamiseks ava enda profiilil link “Konto seaded” ja klõpsa seejärel seadete lehe lõpus asuvat “Kustuta Prisma Konto” linki.

Ma ei ole kindel, kas tellimus edastati. Kuidas seda kontrollida?

Kui oled tellimuse lisanud, ilmub edukalt edastatud tellimuse kohta ekraanile vastav teade koos tellimuse numbriga. Tellimuse kinnitus saadetakse Sulle sisestatud e-posti aadressile.

Ostunimekirja koostamisel ei olnud mul tarneteenust pakkuv kauplus valitud, kas pean nüüd kogu ostunimekirja kustutama ja alustama otsast peale?

Kui avastad, et ostunimekirja koostamisel oli valitud pood, mis tarneteenust ei paku, kuid soovid seda teenust kasutada, siis ei pea tellimisprotsessi otsast alustama. Sobiva kaupluse saab valida ka tagantjärele, kuid arvestama peab, et uue poe tootevalik võib eelnevast erineda. Uue poe valimisel kontrollib süsteem automaatselt, kas ostunimekirjas olevad tooted on valitud uues poes hetkel saadaval.

Kuidas saab Konto profiilile oma foto lisada?

Pärast kasutajatunnuse loomist tuleb klõpsata ülemisel rohelisel menüüribal asuvat profiilinuppu, seejärel valida “Konto seaded” ning pildiikooni peal klõpsates saadki enda foto üles laadida.

4 lihtsat sammu ja kaup käes!

2

Vali kuidas kaupa saada soovid

Otsusta, kas soovid kaubale ise järgi minna või tellida kulleriga kojuvedu. Sellel sammul palume Sind sisestada oma täpne aadress, et kontrollida, kas see jääb meie tarnepiirkonda.

Nipid:

3

Vali millal kaupa saada soovid

Vali endale sobiv tarneaeg.

Nipid:

4

Kinnita oma tellimus

Vali sobiv makseviis ning kinnita tellimus. See samm on viimane, kui see on tehtud – jääb Sul vaid oodata kulleri kõne või SMSi

Nipid:

 Ostsin ePrismast uue elektroonikaseadme. Kuhu saan viia oma vana seadme? 

Jäätmete sorteerimine on oluline ja see käib ka kasutuskõlbmatu kodutehnika ning elektroonikaseadmete kohta.
Leia lähim jäätmejaam: www.kuhuviia.ee